قیمت پنجره وین تک
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

پنجره دوجداره وین تک

 قیمت در تهران. بروز ترین و مناسب ترین قیمت پنجره وین تک در تهران در تکویندوز دنیای درب و پنجره های دوجداره آلومینیومی و UPVC همین الان از طریق آیکون واتساپ استعلام قیمت و مشاوره رایگان دریافت کنید کارشناسان با تجربه و متخصص تکویندوز آماده همکاری با شما حتی در روزهای تعطیل هستند تولید انواع پنجره دوجداره با برند وینتک با قیمت مناسب در تهران فروش و نصب پنجره دوجداره تهران نصب پنجره دوجداره وین تک اکنون که تکویندوز را انتخاب کرده اید و یک تامین کننده واجد شرایط شیشه دوجداره دارید، می توانیم روند نصب پنجره ها را با جزئیات بیشتری توضیح دهیم. اگر این معیارها را نداشته باشید، نمی توانید شیشه های دوجداره را خودتان نصب کنید و به یک راه حل حرفه ای نیاز خواهید داشت.

هنگام نصب پنجره وین تک، فرآیند به شرح زیر است: حذف پنجره های قدیمی : بخش مهمی از فرآیند نصب این است که پنجره های موجود را با دقت حذف کنید. برداشتن عجله یا بی کیفیت به دیوارها آسیب می رساند، که به هم ریختگی ایجاد می کند و باعث می شود پنجره ها به درستی قرار نگیرند – همچنین ممکن است بر بهره وری انرژی نصب تأثیر بگذارد. فضای قاب را آماده کنید : به اندازه‌گیری دقیق فضایی که پنجره در آن قرار می‌گیرد نیاز دارید، که سپس می‌توانید آن را در قاب بررسی کنید.

هر گونه درزگیر، زباله یا فوم منبسط کننده باقی مانده را از دیوارها جدا کنید و اندازه ها را یک بار دیگر بررسی کنید تا مطمئن شوید که قاب جدید مناسب است. آستانه را آماده کنید : برای تهیه آستانه، درپوش های انتهایی را چسب بزنید و آستانه را متناسب با طول فضای قاب ببرید. طاقچه را می‌توان مستقیماً روی دیوار قرار داد یا آن را به‌جای تعبیه کرد، بنابراین در اطراف لبه‌های فضای قاب همپوشانی دارد. لبه ها و طول آن را ببندید تا از نفوذ رطوبت به داخل اتاق جلوگیری کنید. قرار دادن قاب بر روی دهانه : پس از محکم کردن آستانه پنجره و افزودن هر گونه گسترش دهنده به قاب، می توانید آن را در دهانه قرار دهید و مطمئن شوید که همسطح است. در صورت وجود هر گونه شکاف ممکن است به بسته بند نیاز داشته باشید. پس از این کار، سفت کردن قاب و آب بندی آن در بالا، پایین و کناره ها، از ضد آب بودن کامل آن اطمینان حاصل می کند. شیشه را نصب کنید : مهره ها را بردارید، بعداً به همان مکان برمی گردند. قاب را از هر ذره کثیفی، گرد و غبار زباله یا سایر ذرات کوچک تمیز کنید. پکرهای پل را در دهانه قرار دهید و شیشه را روی آنها نصب کنید، در صورت وجود شکاف از پکرهای لعاب استفاده کنید، پکرها را محکم کنید و مهره ها را برگردانید. قاب را مهر و موم کنید : هنگامی که مهره ها دوباره روی آن قرار گرفتند، می توانید شیشه را دوباره تمیز کنید و قاب را به دیوار داخلی ببندید. اگر از هر گونه پیرایش داخلی استفاده می کنید، می توانید آن ها را در این مرحله برش داده و جا دهید. کار را با نصب و آزمایش هر گونه دریچه چکه ای به پایان برسانید. نصب را به پایان برسانید : می‌توانید پلاستیک محافظ باقی‌مانده را بردارید و بسته‌بندی‌های بیرون زده را هم در داخل و هم از بیرون جدا کنید تا نصب پنجره دوجداره خود را به پایان برسانید. شیشه و قاب را در قسمت بیرونی تمیز کنید و بین و دیوارهای بیرونی و همچنین زیر آستانه پنجره را ببندید. در تمام مراحل بررسی وضعیت هر قسمت از واحد اطمینان حاصل می کند که تمام جنبه های آن به درستی کار می کند – این شامل قاب، آستانه، شیشه و پیچ ها می شود. باید بررسی کنید که پنجره به درستی باز و بسته شود، تنظیمات را انجام دهید و تمام کنید. فرآیند نصب پنجره‌های دوجداره با رویکرد صحیح، ساده است. پنجره‌های چوبی به دلیل وزن سبکی که دارند می‌توانند ساده‌تر نصب شوند، اما آسیب‌دیدگی آن‌ها آسان‌تر است – بنابراین اگر معمولاً طرح‌های UPVC را نصب می‌کنید، بیشتر مراقب قاب‌های چوبی باشید، زیرا UPVC بسیار محکم‌تر است و شکستن آن تقریباً غیرممکن است.





:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: